FA |  EN

فواید اپیلاسیون چیست ؟

در حالی که تابش آفتاب و نور خورشید صدمات و لطمه های فراوانی به پوست وارد می نماید و محصولات زیادی برای جلوگیری از این آسیب ها به مصرف کنندگان گرامی ارائه شده است این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است در موزدایی با لیزر که همراه با تشعشعات بسیار قوی می باشد ،پوست انسان را در کوتاه مدت و یا بلند مدت آسیب نبیند. این مقاله، درباره اپیلاسیون، به عنوان یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد، صحبت می کنیم.

 

کم شدن رشد موها

کند شدن رشد موهای زائد بدن یکی از فواید بسیار مهم اپیلاسیون است. پس از انجام اپیلاسیون، به این دلیل که مو ها از ریشه کنده می  شوند، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا مجدد رشد کرده و به سطح پوست بیایند. به همین دلیل پوست شما برای مدت زمان طولانی تری صاف خواهد ماند. کل این فرآیند معمولاً سه تا چهار هفته طول می کشد. در مقابل زمانی که شما پوست خود را با ژیلت یا تیغ اصلاح  می کنید، مو ها فقط از سطح پوست تراشیده می شوند، به همین دلیل بلافاصله در روز های بعد شاهد رشد مجدد آن ها هستید. به همین دلیل اگر تصمیم به انجام اپیلاسیون به طور منظم دارید، بهتر است که اصلاح با تیغ را فراموش کنید.

 

موهای شما به تدریج نرم تر، پراکنده تر و کمتر می شوند

دلیل این مسئله این است که اپیلاسیون موها را از ریشه خارج می کند و باعث می شود فولیکول های مو به مرور زمان ضعیف تر شوند. فولیکول های ضعیف، به تدریج موهای ریز و ریز تری ایجاد می کنند و با توجه به اینکه ماده موثر محصولات آگیس از شیره درخت چام می باشد در مدت زمان کوتاهی شما شاهد رشد موهای کمتر و ضعیف تر خواهید بود.

 

پوست شما کمتر ملتهب می شود

آیا می دانید که تراشیدن مکرر موها با ژیلت و تیغ، منجر به التهاب مزمن پوست می شود؟ اصطکاک ناشی از تیغ و همچنین اصطکاک طبیعی پوست باعث ایجاد التهاب و تغییر رنگ پوست می شود. پوست با ضخیم تر شدن به التهاب واکنش نشان می دهد و ملانوسیت ها (سلول های ایجاد رنگدانه در پوست) فعال تر می شوند. این تغییر رنگ در پوست های تیره و سبزه، بیش تر دیده می شود. این یک مشکل اساسی برای پوست شما است و اپیلاسیون می تواند به راحتی آن را حل کند چرا که با این روش پوست در معرض اصطکاک کمتری قرار می گیرد. فقط انجام یک جلسه اپیلاسیون در ماه می تواند به کم شدن این التهاب و تغییر رنگ پوست شما کمک بسیاری کند.

 

پوست شما دچار خارش نمی شود

هنگامی که شرد موهای شما شروع می شود، یک حس خارش و سوزش مداوم به شما دست می دهد. وقتی اپیلاسیون می کنید، مدت زیادی طول می کشد تا موها به سطح پوست شما برسد. بنابر این برای مدت طولانی این حس را نخواهید داشت. 

 

زخم نشدن پوست

همیشه هنگام استفاده از تیغ، احتمال بریدگی و زخمی شدن پوست وجود دارد. به دلیل تیز بودن بیش از حد تیغ و یا ژیلت هایی که برای اصلاح بدن استفاده می شود، همیشه این امکان وجود دارد که شما به راحتی خودتان را زخمی کنید. اما در اپلاسیون احتمال انجام این کار به صفر می رسد  به طور کلی پوست شما در معرض آسیب کمترری قرار دارد.

 

ایجاد موهای زیرپوستی کمتر

انجام اپیلاسیون یک روش صحیح برای جلوگیری از ایجاد موهای زیر پوستی (موهایی که دوباره به پوست برگشته و باعث ایجاد برجستگی های قرمز می شوند) است. در اپیلاسیون کشش دست باید سریع باشد و در حین انجام کار پوست باید محکم نگه داشته شود. با این حال، باید بدانید که با هر روشی ممکن است موهای زیر پوستی داشته باشید ولی لایه برداری و استفاده از کرم های مرطوب کننده می تواند به کم شدن آن ها کمک بسیاری کند.

 

فواید اپیلاسیون چیست ؟

فواید اپیلاسیون چیست ؟

1399-09-26

در حالی که تابش آفتاب و نور خورشید صدمات و لطمه های فراوانی به پوست وارد می نماید و محصولات زیادی برای جلوگیری از این آسیب ها به مصرف کنندگان گرامی ارائه شده است این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است در موزدایی با لیزر که همراه با تشعشعات بسیار قوی می باشد ،پوست انسان را در کوتاه مدت و یا بلند مدت آسیب نبیند. این مقاله، درباره اپیلاسیون، به عنوان یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد، صحبت...

چگونه بوی بد شیشه شیر را از بین ببریم؟

چگونه بوی بد شیشه شیر را از بین ببریم؟

1399-09-26

تابحال برایتان پیش آمده که بطری شیر داخل کیف‌تان بماند و بوی ترشیدگی بگیرد؟ هر چقدر هم بطری را بشویید گرچه تمیز است و تهدیدی برای سلامت کودک به حساب نمی‌آید اما بو و طعم ناخوشایندی برای شیرخوار ایجاد خواهد کرد. در این مقاله نحوه از بین بردن بوی بد شیشه شیر را به شما آموزش‌‌ می‌دهیم. برای از بین بردن بوی بد شیشه شیر کودک چه کنیم؟ اگر شیر یا هر چیزی برای مدت طولانی در بطری مخصوصا انواع پلاستیکی بمان...