FA |  EN

چگونه بوی بد شیشه شیر را از بین ببریم؟

تابحال برایتان پیش آمده که بطری شیر داخل کیف‌تان بماند و بوی ترشیدگی بگیرد؟ هر چقدر هم بطری را بشویید گرچه تمیز است و تهدیدی برای سلامت کودک به حساب نمی‌آید اما بو و طعم ناخوشایندی برای شیرخوار ایجاد خواهد کرد. در این مقاله نحوه از بین بردن بوی بد شیشه شیر را به شما آموزش‌‌ می‌دهیم.

برای از بین بردن بوی بد شیشه شیر کودک چه کنیم؟

اگر شیر یا هر چیزی برای مدت طولانی در بطری مخصوصا انواع پلاستیکی بماند بوی ناخوشایندی ایجاد‌‌ می‌کند. در اینجا به روش‌هایی برای از بین بردن بوی بد شیشه شیر اشاره‌‌ می‌کنیم که‌‌ بوی آن را از بین ببرد:

  • برای از بین بردن بوی بد شیشه شیر، هر چه سریع تر بطری را بشویید: بلافاصله بعد از هر بار استفاده از بطری آن را بشویید تا مانع از رشد باکتری‌‌‌ها در آن شوید.
  • از روشی مناسب برای شستشوی بطری استفاده کنید: بطری را با آب گرم و صابون یا مایع ظرفشویی بشویید و به کمک برس‌‌‌‌های شیشه شور تمامی درزها و زوایای پنهان و خارج از دسترس را تمیز کنید.
  • بطری را در یخچال بگذارید: زمانی که بطری را در یخچال نگهداری‌‌ می‌کنید باکتری‌‌‌ها نمی‌توانند در آن رشد کنند. در صورتی که بطری ای نشسته یا شسته شده ولی خیس در دمای اتاق باقی بماند به احتمال زیاد در آن باکتری رشد خواهد کرد.
  • قبل از تغذیه کردن شیرخوار مجدد بطری را بشویید.
  • برحسب اطلاعات روی بسته بندی بطری را بشویید: قبل از آنکه آنها را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید مطمئن شوید که این امکان برای آنها مهیاست.
  • شیرخشک را طبق دستور درست کنید و طبق مدت زمان نوشته شده روی قوطی نگهداری کنید: اکثر شیرخشک‌‌‌ها را بعد از آماده کردن بیش از 4 ساعت در دمای اتاق نمیتوان نگه داشت.
  • بطری شیشه ای انتخاب کنید: این نوع بطری‌‌‌ها بهتر از انواع پلاستیکی هستند.
فواید اپیلاسیون چیست ؟

فواید اپیلاسیون چیست ؟

1399-09-26

در حالی که تابش آفتاب و نور خورشید صدمات و لطمه های فراوانی به پوست وارد می نماید و محصولات زیادی برای جلوگیری از این آسیب ها به مصرف کنندگان گرامی ارائه شده است این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است در موزدایی با لیزر که همراه با تشعشعات بسیار قوی می باشد ،پوست انسان را در کوتاه مدت و یا بلند مدت آسیب نبیند. این مقاله، درباره اپیلاسیون، به عنوان یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد، صحبت...

چگونه بوی بد شیشه شیر را از بین ببریم؟

چگونه بوی بد شیشه شیر را از بین ببریم؟

1399-09-26

تابحال برایتان پیش آمده که بطری شیر داخل کیف‌تان بماند و بوی ترشیدگی بگیرد؟ هر چقدر هم بطری را بشویید گرچه تمیز است و تهدیدی برای سلامت کودک به حساب نمی‌آید اما بو و طعم ناخوشایندی برای شیرخوار ایجاد خواهد کرد. در این مقاله نحوه از بین بردن بوی بد شیشه شیر را به شما آموزش‌‌ می‌دهیم. برای از بین بردن بوی بد شیشه شیر کودک چه کنیم؟ اگر شیر یا هر چیزی برای مدت طولانی در بطری مخصوصا انواع پلاستیکی بمان...